Tørrvitser og linker

Jeg, pappa og brutern’ sitter med hver vår pc og koper. Plutselig sier pappa » Tomaten og egget møtte hverandre på venteværelse på legekontoret og så sa tomaten til egget «skal du ha av gipsen i dag?»». Så følger han opp med «To sauer møtte hverandre om morgnen og lurte på hva slag vær de ville få i dag». Jajamensan her har vi bra humor gitt.
Anyway nå har jeg lagt ut linker til blogger jeg synes dere burde sjekke ut. Det er enten bra blogger eller venner av meg ;) De er jo bra uansett da.

(Testing av hurtigpublisering ftw)

Om secretmoose

Nylig myndig frøken som ikke helt skjønner livet. Filosofere, reflektere, prokrastinere, mon jeg ikke finner det ut?
Dette innlegget ble publisert i Randomness, Sommer og merket med . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Tørrvitser og linker

  1. walnutpee sier:

    den første vitsen er rå, ikke tørr!

Legg igjen en kommentar

