Energirevolusjon!

This slideshow requires JavaScript.


Så nå har jeg vært på min første natur og ungdom sommerleir og det var helt… AWESOME!!! Det var på Mosterøy i Stavanger. Jeg tror den enkleste måten er å skrive ett slags referat, så her kommer det:

Vi dro opp klokken grytidlig på morgenen får å sitte rundt ni timer i buss. Bussturen var jo egentlig helt herlig med alle de vakre og morsomme menneskene. Vi hadde bla bussparty i midtgangen mens vi kjørte😀
Når vi kom fram satte vi opp telt og ble kjent i gruppene og sånt. Andre dagen hadde vi mange interessante foredrag om samferdsel og jeg lærte kjempe mye, men tredje dagen var helt klart best! Vi dro med buss til Jæren i Stavanger og der skulle vi rett og slett surfe. Vi fikk to superdigge surfeinstruktører, våtdrakter og hvert vårt brett. Vi hadde litt teori og deretter løp vi ut i bølgene. Det var utrolig gøy og jeg fikk faktisk til å stå😀 Siste dagen arrangerte nu Fornybarfestival i Stavanger med masse kule band som The new wine og Ihab, debatt med kul sv-mann og teit frp-mann og masse kule aktiviteter som buttensmaskin og lag din egent smoothie ved å sykle fram strøm. På kvelden aller siste dag så hadde vi bartemøte som er en tradisjon på seminarer i nu, det er veldig festlig og alle ser utrolig teite ut🙂
Det var en utrolig fin opplevelse og jeg lærte masse og fikk en del nye venner😀

Dette innlegget ble publisert i Natur og Ungdom, Sommer og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

