Om det å være englebarn hindrar meg i å leve, så fuck det eg vil være rebell

Eg levar på ein sky for tida! Sjølvom skulen starter neste veke har eg det supert. Eg gleder meg ikkje akkurat til skulen men eg har det rett og slett så bra at eg ikkje greier å bry meg så mykje om det. I går var er i bursdagen til min ven Mikael og det av kjempe kos. Eg møtte Elise igjen og som eg har sakna henne!!! Det var så fantastisk å få den teite, morosame og randome humoren vår tilbake😀 Vi var i Frognerparken etter vi hadde bada på Frognebadet. Fin bursdag.
I dag skal eg møte my giiirl Silje og eg gler meg som ein naken unge! Vi har såå mykje å prate om og oppdatere kverandre!

Jump on it! http://www.youtube.com/watch?v=GCFRJEjM3fc&feature=related

Om du greide å lese mellom linjene her kjenner du meg for godt, eller så har eg berre fortalt deg om denne uka før😉 Elisepo, Jakobo og TyrapoTia, hunden til Andreas, kompisen min på sørlandet der jeg nettopp var

Dette innlegget ble publisert i Randomness, Sommer og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

