Florence and the Machine

Dette er sangen som beskriver meg og Elise perfekt!😀

Den er så søt! Elise sendte meg den nå etter vi har «kranglet» om at hun vil ha meg med på gå tur, men jeg orker ikke for jeg har fått ganske lite søvn og har nettopp vært i dåp. Jeg hadde på meg bunad og stod og venta på t-banen på Tøyen når jeg skulle dit og så kom en dame som ikke snakket norsk og spurte om hun kunne ta bilde av meg.. Og det gjorde hun😛 Ehehe det var ganske kleint. JEG ER SÅÅ NORSK SÅ!
Gøy avslutning på en fantastisk helg.

Er hun ikke tøff? ( (c) Elise Lystad)

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Florence and the Machine

  1. Elise sier:

    Krangel og krangel, fru Blom. Det er en kul sang, og vi slåss jo tross alt i blant..🙂❤

Legg igjen en kommentar

