Love and Pain

Yes, heldige meg!!! Nå har jeg økt tenåringsfaktoren min med mer regulering og det går fullstendig smertefritt🙂 eheh NOT! AUAUAUAUAUAU! Det går vel bra for jeg har noen som er veldig flinke til å passe på meg🙂 Så på tross av smerten blir dette en fin helg.
I dag er jeg på overnattingsbesøk og føler meg fantastisk så lenge jeg er her. Jeg blir så godt tatt vare på og smiler hele tiden. Akkurat nå er verden et vidunderlig sted (så lenge jeg ikke tenker på alt annet som skjer rundt i hodet mitt og fokuserer på nå)🙂
I morgen skal jeg på Bøler fritidsklubb på Klubbrock XXL 2010 med bla Elise.
Dette var det jeg skrev på fredag og jeg gidder ikke å skrive alt om så slik blir det.
Som jeg trodde ble helgen rimelig fantastisk. Vi dro på Frysjastock isteden for Bøler og det var veldig koselig🙂 Jeg og Elise danset masse og jeg synes vi var flinke. Det tror jeg de rundt oss synes også😛

Hun ble med meg hjem når resten av de fargerike nu-kidza som var med oss dro til Bøler (de endte ikke opp der, men, men). Vi bestilte pizza og en Amanda som heller ville være med oss enn opp på Nordstrand (hvor nu-kidza endte opp). Etter hvert kom også Silje og vi spiste pizza og så på Knocked Up. Vi så vel egentlig ikke så mye av filmen for det ble sånn at vi fulgte med i fem min, begynte å prate og deretter fulgte med litt igjen. Og sånn fortsatte vi så filmen var vel egentlig ikke så viktig. Amanda og Silje måtte etterhvert hjem, men søteElise skulle overnatte. Siden min far ikke var hjemme ble det ganske seint og med en del sukker, ganske festlig. Noen ting vi gjorde i løpet av natten var å sloss, danse apache og alejandro, få insane latterkrampe, dø, le, snakke seriøst for så å få en ny latterkrampe, dø litt mer og til slutt sovne på stuegulvet🙂
Fiiine heeelgen!

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Randomness og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Love and Pain

  1. JELLYFISH sier:

    Pluss minus diverse blåmeker og bitemerker…🙂 koste meg, jeg!❤

Legg igjen en kommentar

