Birthdaygirl!!

Oh yeah it’s ma birthday. I’m gonna party like it’s ma birthday!
Når pappa kom med kake på senga i dag hadde jeg helt glemt at jeg hadde bursdag i dag. Jeg feiretmed familien 4.sep og skal har arabisk party med vennene mine 25.sep av diverse grunner, så deter kanskje ikke så rart. Dessuten har jeg sindsykt mye å tenke på og gjøre for tiden (så jeg burde egentlig ikke sitte her og blogge). På tirsdag tok jeg t-banen til skolen og deretter hjem igjen, spiste, syklet til sangpedagog, syklet til musikaløving, mistet en hip hop time og syklet så jeg rakk den andre🙂 Overlapping ftw.
Jeg har øving med musikalen hver dag fram til premieren som er den 17.sep. 17.sep drar jeg bort i fem dagerpå tur med klassen til Berlin og Polen. 22 og 23 får jeg vært med på de to siste forestillingene. Sammtidig som jeg synger, danser hip hop, er aktiv i NU og danser salsa. Litt over aktiv kanskje🙂
Men alt jeg gjør er jo gøy da og jeg gleder meg til å prøve ut de nye danskeskoene jeg fikk av farmor og mamma på salsa i dag🙂

Åheihvor det går!

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Høst og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

