Spøkelsene på Vøyenvollen

Hei kjære, vakre mennesker!
I år som i fjor spiller jeg i en spennende og koselig musikaloppsttning. Navnet er Spøkelsene på Vøyenvollen og jaa, det kommer spøkelser. Det er hovedsakelig en familiemusikal, men etter min mening er det noe for alle aldre. Så ta med mor, far, besta, irriterende søsken, søte barn og morsomme venner og kom og opplev en kulturbegivenhet ute på Lilleborgtorg på Sagene. Vi spiller 17-23.sep, men jeg er bortreist de fem første så jeg spiller 22 og 23. Billettene koster 100kr stk. og om du ønsker å komme kan du si ifra til meg og kjøpe dirrekte av meg, eller du kan reservere plass og betale i døra🙂

Send meg en e-post eller txt meg om du ønsker billetter😉
tyra_strange@hotmail.com
47839001

Masse kjærleik ♥
Tyra

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Høst, Randomness og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

