Tomatsuppe

Så sitter eg no her da og eter tomatsuppe med honning, mais og bittelittegranne fløte. Du spør kvifor eg har honning, mais og fløte i tomatsuppa mi og eg forteljer deg kvifor. Honningen har eg lært å bruke på grunn av kjærasten min. Han serverte meg verdens finaste firstprice tomatsuppe som smakte som om den vart laga på ein femstjernars resturant i Frankrike. Nei, betre enn det. Han er ein fantastisk flink kokk, heldig for meg😉 Når eg kom heim etter helga såg eg at det var masse mais i kjøleskapet. Når eg seier masse så meiner eg MASSE. Eg trudde først det var dei bizzare venane våre som lånte leilegheita vår i helga som hadde hatt eit sært rituale med all maisen, men så fann eg ut at det var mor mi som hadde kjøpt ei DIGER boks med mais på ein av småforretningane her nede på Tøyen. Ho trenkte han til ei kjempesalat ho skulle lage til vener. Fløten var på grunn av krem til kaka som blei laga til bursdagen min. Enkelt og greit. Det smakar kjempe godt. Ikkje like godt som når kjærasten min lager han, men nam fordeee.

Helgen har vært kjempe stas! På fredag dro eg innom Sub Scene på nerdanes aften. Bladet til Hyperion, Pegasus hadde slipp og det var nerdemusikk heile natta (ikkje heile men du forstår kva eg meiner). Eg møtte nokon vener der, men dro allikevel heim til kjærasten min og feira bursdag på eiter skudd. Vi såg på ein veldig interessant og rørande film ved namn «Hotel Rwanda» som omhandla verdens største massemord i nyare tid! Den var utrolig trist, grotesk og spennende. Den anbefaler eg å sjå på skulen eller noko slikt. Vi såg også på «Billy Eliot» som var like søt som alltid🙂

Om tre dagar reisar eg til Krakow og så Berlin for å sjå nerare på kva dei satans natzijævlane gjorde mot jøder under krigen. Nesten alle har vel ein eller annan form for hat mot Hitler og hans tilhengarar, men for meg sit det lenger inne, for eg har spilt natziunge på levanderollespill når eg var lita og de inntrykke eg fikk då har merka meg for livet. Eg var ei søt, uskyldig jente på rundt fire-fem år og ante ikkje kva nazismen var. Eg hadde fleire vener i den tyske hæren og syntas de var hyggelige folk.. heilt til de kom og tok presten. Han hadde gjøymt eit par jødar påstod dei og eg trur de skøyt han. Der og da. Eg ble tatt meg inn for eg skulle ikkje sjå noko slikt, men etter det brant eit hat i meg. Ein flamme som blussa opp og brenner fortsatt. Eg har ikkje noko personlig grunn, eg synes berre det er så menneskefjærnt å drepe nokon med den grunninga. Gegen Nazis!

HEY! you lookin’ kinda’ cute.. in that pokladotbikini giiiirl.

KOM OG SE MEG RAPPE MED SPØKJELSER I MUSIKALOPPSETNINGEN SPØKJELSENE PÅ VØYENVOLLEN 22 ELLER 23 SEP. PÅ LILLEBORGTORG! For billetter send meg ein e-post: tyra_strange@hotmail.com eller ring meg på 47839001😉 Call me!

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Høst, Randomness og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Tomatsuppe

  1. Tilbaketråkk: 2010 in review | The Secret Of Life Mooses

Legg igjen en kommentar

