Knulle Rompa Di

Jeg gikk nå nettopp for meg selv over Tøyen og snakket med Kim i telefonen og passet mine egne saker da plutselig jeg hører en stemme bak meg: Ey vaschera? Jeg titter bakover og ser to små menn stå og henge på gatehjørnet bak meg. De mumler noe jeg ikke forstår, men jeg forstår kommentaren fjottnr2 sier: Ey ska’ knulle rompa di! Jeg tenker i mitt stille sinn at det kan han drømme om og viser dem pent fingeren men jeg spankulerer videre og prøver å få med meg hva Kim sa. Når jeg så har gjort det roper de etter meg ting som at faen skal ta meg og til helvete med sånne som meg. Sånne som meg? Mener de jenter? Etnisk norske? Jenter med litt mer bein i nesa og som tør å si dem i mot? Jeg veit ikke hvordan de har det hjemme hos seg, men jeg er oppdratt til å vite bedre enn å la sånne fjomper som det komme inn på meg og skade meg enten fysiske eller psykisk.
Når jeg tenker over det i ettertid skulle jeg snudd meg, gått bort til dem og sagt: Ja, så kan jeg kjøre pikken min opp i rompa di også så er vi skuls🙂
Etterpå når jeg skulle gå inn min oppgang kom bla. de og noen andre gutter bak meg og inn i samme oppgang. Ubehagelig…

Dette innlegget ble publisert i Høst, Randomness og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Knulle Rompa Di

  1. Tilbaketråkk: 2010 in review | The Secret Of Life Mooses

  2. Anonym sier:

    Du burde tilkalt en vekter og fått dem fjernet fra området.

Legg igjen en kommentar

