Trans Dans

På Fredag bestemte jeg og Kim oss for å dra på Trans Dans på Blitz. Poenget var at alle skulle kle seg som det motsatt kjønn så da var det bare å surre opp pupper og sett opp hår. Kim ble fakstisk ganske så nydelig synes jeg. Da vi hadde byttet roller og annkom Blitz var det i bunn og grunn ikke så mye å gjøre. Det var mange kjekke jenter og søte gutter der, men det vakke så mye mer en det. Når vi tok bussen hjem satt det en mann noen seter bortenfor oss og når han skulle til å gå av bussen snudde han seg til Kim og sa noe sånt som: «Unnskyld, jeg kjenner ikke deg eller noe sånt, men jeg synes du er vakker. Takk for at du får meg til å føle at jeg ikke er så alene».
Det var bare så utrolig søtt og rørende. Kim er jo verken transe eller crossdresser til vanlig, men det var jo bare kjempe søtt! That made my day😀

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Høst, Randomness og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

