Nei, jeg gråt ikke da jeg falt og slo meg, det var da jeg kom hjem jeg gråt

BLÅMANDAG!
Fuck
Satan
Helvete
Hitlerbajs
Romerkake
Pølseilumpe
Ostepoppblæ
Tyrannosaurus
Kråkedinglebums
Svampebobfirkant
JustinBieberhelvete

På veg til skolen i dag hadde jeg på meg glatte lakksko og i en bratt bakke sklei jeg. Jeg begynte å blø og blodet størknet i tightsen min. Det var vondt å ta den av.. Den nye dritkule vesken jeg fikk til bursdagen min røk der hvor skulderreima var festet så det er umulig å bære den… Huset til faren min har en forbandelse over seg som gjør at alt elektronisk blir ødelagt….Pcen min er ødelagt…. Telefonen min er ødelagt… Vi har matteprøve i morgen!.. Jeg har Jutin Bieber på hjernen….Jeg aner ikke hva jeg skal blir eller hva jeg skal gjøre i framtiden.. Kjæresten min er syk *sendeblifrisktanker* (men han klarer ikke å slappe av og bli frisk da)… Jeg har ikke noe energi og er pessimistisk… VERDEN GÅR TIL HELVETE!

Tjohei

(Jeg er veldigveldig glad i alle dere søte menneskene jeg kaller venner som muntrer meg opp og bryr dere om meg. *Gladidere!!*)

Dette innlegget ble publisert i Høst, Randomness. Bokmerk permalenken.

2 svar til Nei, jeg gråt ikke da jeg falt og slo meg, det var da jeg kom hjem jeg gråt

  1. JELLYFISH sier:

    Apropo den med ikke å vite hva man vil i framtiden, der er vi to. Vi skal ikke bare pakke sakene våre og dra langt, langt bort? Leve i kollektiv og bare ha sånt free love-hippieshitopplegg. Jeg er sterkt fristet til det, og jeg husker jeg nevnte det for Maria. Hun syntes kollektiv hørtes koselig ut. Det frister veldig for meg nå, hvertfall…

Legg igjen en kommentar

