Et blodig dukkehjem

I dag er det halloween, men for meg var halloween over i går. For hvem vil vel feste på en søndag…unntagen de som tåler å være trøtte på skolen en dag…Uansett, jeg var bedt i en 18års dag i går så jeg dro dit først. Vi kjørte go kart og spiste veldig god mat. Kjempe koselig!!

Jeg dro litt tidligere for å rekke til Cafe Condio for Skeiv Ungdoms halloween fest. Selv om det var dagen før halloween fikk jeg ganske mange blikk på t-banen.

Jeg var kledd i en liten søt,kort , hvit kjole med knapper,  sløyfe og rødt mønster. Jeg hadde fletter med sløyfer, lange vipper, hjertemunn, hvite knestrømper og blod over hele

meg.  Om du ikke skjønnte det var jeg dukke som lengtet etter hevn. Det var mange søte, skumle og merkelige skapninger på festen og det var flere forskjellige band som spilte. Bla. Trash Girls. De er egentlig tre søte transer, men i går manglet de en og hadde to ekstra damer. De hadde et utrolig morsomt show og danset veldig sexy.

I dag våknet jeg med en rødhåret, sovende skjønnhet ved siden av meg, det er meningen du skal misforstå😉

Happy Halloween!!! 

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Høst og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

