Hjemme-alenefest!!!

I helgen var alle bortreis og jeg hadde hele kåken for meg selv. Hva er da mer naturlig en å ha en hjemme alene fest? Så det var akkurat det jeg hadde. Nå tenker du sikkert at det var en vill fest med masse folk jeg ikke egentlig kjente, spy og knuste vaser, men det var det ikke. Jeg hadde reunion for spøkelsene (Teatergruppa fra Spøkelsene på Vøyenvollen). Det var kjempe koselig selv om vi ikke ble så mange. Vi hadde masse digg, god stemning og singstar. Juhu!

I dag startet jeg dagen med frokost på den vakre kafeen Torgerstuen med Kim. Namnam mat❤

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Høst. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Hjemme-alenefest!!!

Legg igjen en kommentar

