The attack of the pigeons

I dag var jeg på vei hjem fra t-banene med kamerat mitt på skulderen, da jeg plutselig så en flokk med duer der de alltid er og spiser på brødskorpa en eller annen dueglad sjel hadde kastet til den. Jeg tenkte at det blir et kult motiv om alle duene fløy opp i lufte. Derfor gikk jeg mot dem med kameraet parat i håp om å få et blinkskudd. Jeg kom nærmere og nærmere helt til jeg nesten stod midt i dueflokken uten at de så mye som bruset med  fjærene   engang. Plutselig hørte jeg masse vingeslag bak meg og jeg skjønte ikke helt hva som foregikk helt til det gikk opp for meg at jeg ble angrepet av duer. Jeg var tøff og sto stø som et fjell og tok tilfeldige bilder av det rundt meg. Det strømmet fler og fler duer til og tilslutt var jeg helt omringet. De fløy rundt hodet mitt, snittet kinne mitt og flagret foran øynene mine. Jeg ble litt engstelig og kvapp bakover for å komme meg ut av havet av duer.

Jeg overlevde, men det var traumatisk..

Dette innlegget ble publisert i Bildeinnlegg, Høst, Randomness og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til The attack of the pigeons

  1. Flavia sier:

    Så fint bilde🙂
    Neste gang har du med noen frø og leker duedama i Hjemme alene-filmen, hø?🙂
    -Cecilie😀

Legg igjen en kommentar

