FN, I though you were cool..

Mamman’ min vet så mye og i dag fortalte hun meg om at FN har vedtatt å fjerne diskriminering-beskyttelsen for homofile! Den som gjør at homofile som blir forfulgt i eget land på grunn av legning får beskyttelse av FN. Så det gjør det altså ikke lenger. Jeg er medlem av skeiv ungdom og noe av det som er viktigst for oss er likestilling og at alle mennesker skal ha rett til å bli behandlet likt, uavhengig av hudfarge, etnisitet, kjønn, religion eller legning. Men den siste lille detaljen er altså fjernet.

Som min mor/ Erotic Revolution Brainstorm blogg sa: «Vi må ikke glemme at både sosial-liberalere og sosialister skal kjempe mot patriarkalske systemer: Derfor kan vi ikke være tolerante overfor Kirken, Moskeen og Bedreviterne!»


Jeg skjønner ikke hva som skjer? Jeg trodde de var for likestilling og menneskerettigheter. Alle har rett til liv. Alle. Homofile blir forfulgt, torturert, hengt, diskriminert osv. over hele verden. Så homofile er ikke lenger en del av alle?

Dette innlegget ble publisert i Politikk, Randomness og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til FN, I though you were cool..

  1. JELLYFISH sier:

    Lille regnbue.

    Men på hvilket grunnlag har de gjort dette? Det vil gjerne jeg vite…

  2. Sara sier:

    OMG! Serr?! Har de gjort dette?! Vet ikke hvor mange som kommer til å dø, bli torturert og forfulgt!? Jeg er helt målløs jeg…

Legg igjen en kommentar

