Muntlig Matte..

Helg = morsom servitør jobb(dansing + 600kr) + skeiv bowling – søvn
Helg = veldig gøy

Mandag = skole – søvn + komme opp i matte på prøve muntlig
Mandag = dritt

Jeg håpet å komme opp i (i kronlogisk rekkefølge) engelsk, samfunsfag, norsk. Det var litt hipp som happ om jeg kom opp i RLE, men naturfag og deretter matte var det jeg ikke ville komme opp i. Gjett hva jeg fikk😦

Jaja jeg tror jeg overlever for oppgaven min er Nærmiljøet mitt og jeg lager oppgaver rundt det som baserer seg på ungdomsklubb og ny scene.

Skole= crapy pc + dårlig nett

BUT THE GOOD THING IS THAT I’M GETTING A HAIR CUT AT ADAM AND EVE TODAY FOR ALMOST NOTHING😀

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Muntlig Matte..

  1. Your Urge sier:

    GLEDER MEG TIL Å SE DEG!!!!!!!!!! <3<3<33

Legg igjen en kommentar

