You got a pussy, I have a dicka

Dette innlegget føler jeg for å dedikere til Rammsatein! Et band jeg hørte mye på i min barndom og som en periode var det eneste (ved siden av Jokke) både jeg, mamma og min bror Tord var fornøyd med når vi hørte på musikk hjemme i stua. Det bringer tilbake så mange gode minner. I tillegg har de jo mange nye sanger som jeg kan kose meg med. Bla. sangen Pussy, der av tittelen på innlegget.

Siden jeg har stjålet mammas iPod for tiden har jeg gjenoppdaget dem. Det er så koselig musikk og jeg er glad for at jeg ikke kan tysk ^^ Tralala

Min yndlingssang av dem for tiden er nok Ich Tu Dir Weh, som på norsk (i følge google transalate) betyr Jeg Skade Deg.

Det jeg synes er fint med tekstene deres er at de synger om det de synes er jævelig og fælt. Ikke spør meg hvorfor, men jeg synes det er fint at de synger om ting som at en fyr spiste typen sin pikk (Mein Teil, tatt fra en sann historie) eller feite mennesker som har dårlig selvtillit (Keine Lust).

Kos

Dette innlegget ble publisert i Randomness. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

