Hare Krishna

På vei hjem fra skolen i dag kom det på et par menn på t-banen. De hadde med seg trommer og tamburin og sang og spilte. «Hare Krishna Hare Krishna  Krishna Krishna Hare Hare Hare Rama Hare Rama Rama Rama Hare Hare». Slik lød deres ord. Jeg fikk en flyer med inskripsjonen: INVITASJON TIL SØNDAGSFEST! Hver søndag kl 16.00 åpner dørene for gamle og nye venner. Kom og vær med til en festlig sammenkomst, hvor vi byr på et gratis vegetarisk festmåltid, meditasjon, musikk og sang samt foredrag om Veda’ernes tidløse visdom. Røahagan 1D – 0754 Oslo.

Mommy, mommy can I goooo?!?!?! Det virker kjempe spennende og jeg vil!!!! Vil noen med meg?? ^^

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Randomness. Bokmerk permalenken.

2 svar til Hare Krishna

  1. Kim Tomas sier:

    Lykke til med å oppnå Nirvana :p

  2. JELLYFISH sier:

    Åååhhh jeg kan jo ikkeee😦 men jeg blir med helgen etter elns!

Legg igjen en kommentar

