He sees you when you’re sleeping, He knows when you’re awake

Nå er det snart jul og med det kommer julestress. Jeg synes jula er altfor materialistisk og stressende, men jeg greier ikke å gjøre noe med det. Jeg har faktisk vært ganske ansvarlig og flink i jula. Til mammas forferdelse er det ikke hjemme, men jag har tatt masse små oppdrag for forskjellige «bedrifter». Bla. servitør for Romsås Janitsjar og noen ting for Outland, tjoho for ansvarlighet! I år har jeg også kjøpt alle julegavene for egne penger, for det er jo ganske teit å få penger av mamma og pappa til å kjøpe julegaver til dem, men det blir ofte sånn. Hva skal man ellers gjøre når man ikke har fast inntekt?

Jeg hater julestria, det ekle materialistiske maset og reklamer som skriker etter deg. De strekker ut lange, ekle armer med spisse negler og risper deg opp i det de prøver å fange deg. Noen ganger greier du ikke flykte og griper fatt i deg, holder deg fast og nesten kveler deg. Akkurat i det du ikke tror du kommer til å overleve slipper de taket og du kan går fri. Fri til neste satan skapte reklame. Det verste er at ingen egentlig vil ha det de reklamerer for.

Jeg sier som så mange har sagt før mag; hva har skjedd med verden?


Dette innlegget ble publisert i Kulde og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til He sees you when you’re sleeping, He knows when you’re awake

  1. Flavia sier:

    Hoy, glad det endelig er over?
    Av nysgjerrighet, hva gjorde du for outland?😛 (svar bes til min blogg da jeg ikke leser det du skriver på din egen) :S
    xD
    Godt nyttååår!!!

Legg igjen en kommentar

