Kebabnorsk

Hvorfor snakker fine folk på vestkanten kebabnorsk? Jeg går på en typisk vestkanskole og jeg hører ord som kæbe og walla daglig. Det er nærmest på linje med der jeg bor (Tøyen om du ikke vet det). Føler man seg veldig mye kulere når man snakker gramatisk ukorrekt norsk? Nå har ikke jeg så veldig mye i mot dette. Det er bedre enn den sleipe måten de ellers snakker på, men jeg skjønner ikke helt hvorfor?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

