Asus

Da har jeg ny PC dere. Etter tre forsøk greide jeg å bli fornøyd tror jeg. Først kjøpte jeg en Galaxy Tab i håp om at jeg kunne bruke den som telefon oog pc… det funka like bra som honning funker som vaskemiddel. Den er for stor for mine nette kvinnehender og alle på bussen hørte telefonsamtalen min med Elise fordi den automatisk kommer på høyttaler når man ikke rekker å finne fram headphones. Mamma og hennes fantastiske overtalelsesevne greide å bytte den til en tilgodelapp. Det gikk et par uker og endelig fikk jeg rævva mi ned på Spaceworld (ja jeg kjøpte den på spaceword som den jævla idioten jeg er). Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde, for mine kriterier var: kjapp og liten. Jeg kjøpte en billig og kjapp… eller billig og billig, tusen kroner billigere en 13,3 tommærn’ (den jeg kjøpte var 15,6 elns). Idiot. Jeg angret mer enn Jehovas vitne ville gjort om han/hun var utro. Jeg ringte dem og spurte veldig søtt, voksent og yndig (sær kombo) om det var mulig å bytte til en midre for tusen kroner mer (det var jo så mye mer den andre kosta for deg med alsimers). Det var greit sa asiaten på andre siden av linja. Så jeg dro med meg monsteret av en pc (den var egentlig ikke så stor) tilbake og betalte (MED MITT NYE KORT!) tusen kroner for å bytte (nå har du vel fått med deg prisforskjellen). Derfor sitter jeg (ikke bokstavelig) nå på min ny 13.3″ asus pc! Hurra for flinke meg som fiksa dette heeelt sjæl!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Asus

  1. JELLYFISH sier:

    Det var liksom ikke en telefonsamtale ment for hele bussens ører heller…

  2. JELLYFISH sier:

    Har asus jeg også, forresten. YAY!

Legg igjen en kommentar

