Såpe og Champanje

På lørdag var jeg filmstjerne.

HOVEDROLLE INNEHAVER!!!

Christina O Duhrs annkomst

Dick Ryder og Christina O. Duhr (Hovedrollene i "Kamelionmannen")

Dette var selvfølgelig en laiv eller levende rollespill om du vil. På lørdag dro jeg på en laiv som hadde navnet Kanapé, Arsenikk og Begjær 2. Dette var en såpeopera laiv satt i 2010 på det årlige romjulsfesten til tv- og aviskonsernet Messing Enterprises. Jeg spilte rollen som Christina O. Duhr, en up-and-coming filstjerne i Norge. Hun hadde fått hovedrollene i de to største filmene til Massing Eterprises for tiden (som vi hadde lagd trailere til tidligere, med blåvegg) Trailerne ble vist i løpet av kvelden og det var umulig å ikke le.
Jeg hadde vært på førstesiden av Fleip eller Fakta, bladet til Messing de siste ukene, som en uskyldig, ung filmstjerne… Devil in Disguise.. Hvordan jeg hadde kommet meg inn i bransjen in the first place var ved å gjøre produceren en «tjeneste». De to mannlige hovedrollene jeg spilte mot i filmene mine hadde jeg brukt får å få fjeset mitt i media. Så kanskje ikke så uskyldig som media skulle ha det til ^^

Fantastisk kveld med manipulering, forføring, «champaje»,  stjerner og drama!

Dette innlegget ble publisert i Kulde, Laiv og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

