Voksenpoeng

Mamma er i de franske alper og har vært det siden lørdag morgen i forrige uke. Fra da av har jeg bodd alene hjemme. Nå tenker du » 15åring + hjemme alene = kræsja kåk og brannvesen». MEN der tar du grundig feil. Jeg har vært ansvarsfull, voksen og tjent masse voksenpoeng. Jeg har laget meg mange gode middager, vasket og ryddet og i tillegg vært mitt vanlige tenårings-jeg, med aktiviteter, venner og skole. Det har vært kjempe deilig å faktisk få ordentlig ansvar for engangs skyld. Det å vite at om ikke jeg gjør det blir det ikke gjort og at det er ingen som kommer til å mase på meg gjør at jeg blir motivert. Jeg har greid meg bra synes jeg, både gjort lekser, støvsugd, vaket klær og dratt på salsakveld og andre festiviteter (jeg håper du ikke tror dette er alt jeg gjorde). Nå bor jeg hos mormor til fredag og fra da av skal jeg være hos pappa til mamma kommer hjem på mandag.

Woho for voksenpoeng

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Kulde, Randomness og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

