HoMM III

Heroes 3 er et genialt spill, mye bedre enn nr 4, 5, 1 og 2. Det er turbasert og er i 2D. Fantastisk!

Jeg og min kjære sitter for øyeblikket å spiller dette Heroes of Might and Magic III og den eneste grunnen til at jeg taper er fordi at helt i starten kom de to andre fargene, styrt av computeren, kom og angrep to av mine tre borger. Siden det var helt i starten av spillet hadde jo jeg særdeles lite styrker. Så jeg døde. Eller heltene mine i de to borgene døde. du kan jo tenke deg hvor langt etter jeg ble hengende.

Min kjære der i mot har ikke blitt angrepet en ensete gang av computeren… great. Hvem vinner tror du?

Men det er jo hyggelig å geeke med kjæresten sin after all da❤

Vi burde vel stengt talt  sove ganske snart siden vi skal opp tidlig i morgen og dra til Kongsberg for å stå på slalom sammen med pappa<3 weee

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Randomness. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

