Standby-modus

Aaah, vinterferie! Det trengte jeg. Ganske akutt faktisk. Jeg er helt død for tiden. Jeg har ca null overskudd og det irriterer meg. Jeg har gått i standby-modus og det har jeg ikke tid til. Jeg vil helst hjelpe mamma med å rydde hjemme, gjøre ting jeg må og være sprudlende og glad. Dessverre må jeg prioritere og det går utover mine kjære.

På lørdag var jeg, min far og min kjære i Kongsberg på slalåm. Det var veldig fint og vi stod hardt og lenge. Etter det ble jeg ekstremt støl. I tillegg tok jeg meg en joggetur ned til Bjølsen på søndag og nå er jeg ødelagt.

Jaja vi får vel bare bite tenna sammen og nyte ferien🙂

Dette innlegget ble publisert i Kulde og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

