En dramatisk dag

Først vil jeg spytte på janteloven (og for å ta ting i kronologisk rekkefølge) i at jeg fikk en bedre engelsk skriftlig karakter enn jeg noen gang har fått i dag😀

Da jeg skulle gå ned steintrappen forran skolen min på vei hjem snubblet jeg i brosteinene som den er laget av og falt nedover. Jeg ble veldig svimmel og plutselig oppdaget jeg at jeg lå og så på blomster og fugler. Jeg begynte å komme til meg selv og hørte en klassekamerat spørre hvilken dag det var. Jeg kom til meg selv og kom meg på beina til slutt. Nå jeg kom hjem bant jeg en støttebandasje rundt den ene ankelen min som gjorde vondt. Ellers har jeg to store, litt dype skrubbsår på beina.

Jeg gikk ut på kafe og spiste en nyydelig scampitoast. Vi dro til Stortinget for å bli med på aksjon mot datalagringsdiriktivet. Vi holdt henner og dannet en ring rundt hele Stortinget. Stopp DLD!

Nå har jeg nettopp foret Elise med laksepasta og vi sittr med smoothie i hele trynet. Trololo

Alt i alt en flott dag!

Dette innlegget ble publisert i Politikk, Uncategorized, Vår 11. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

