It’s A-LAIV!

Herregudherregudherregudherregud!

Zombiane kjem!

I går var jeg på zombielaiv! For første gang EVER! Jeg som generelt er dårlig på alt som har med skrekk og horror å gjøre, hvordan skulle dette gå? To venner av meg, Therese og Martin (kjempe flinke arrangører) arrangerte en prolog til deres kommende store zombielaiv og da tenkte jeg at dette var en god mulighet til å teste meg selv. Jeg meldte meg på i med fullstendig visshet om at jeg kom til å bli pissredd.

Min rolle het Johanne Amalie Vik-Tollefsen og bodde i toppleiligheten der vi befant oss. Altså en snobb uten like. Settingen var at hele Oslo sentrum var stengt av pga mennesker som plutselig, midt på lyse dagen begynte å angripe andre mennesker på gata. Voldshandlingene spredde seg og det førte til at alle rollene hadde samlet seg på en eller annen måte i denne leiligheten på Lambertseter.

Etterhvert samlet det seg flere zombier utenfor i hagen og en av våre ble tatt. Uten å skrive for mye slik at jeg skremmer meg selv (noe jeg allerede har gjort bare av å tenke på det) endte det med at de brøt seg inn og alle ble spist. Fy faen så drittskummelt! Tommy, som spilte en av zombiene adde et fuckings biffstykke i kjæften etter å ha spist eieren av leiligheten.

Det eg har funnet ut av er følgende: Det er gøy å bli redd, men ikke i for store doser, jeg skal ikke være spiller på neste zombielaiv, jeg skal være zombie på neste zombielaiv og sist men ikke minst; Kjempe flinke arrangører som gjorde en super jobb!

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Laiv, Vår 11 og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

