Glukosehelvete og eksamen

Jeg var så smart at jeg glemte å hente gommen fra tannlegen helt fra 18.mai til i dag så da jeg hentet den i dag fikk jeg beskjed om at jeg må ha den på i to dager. Dvs både om natten og om dagen. Auau. Tennene min har flyttet seg såpass at det er kjempe vondt.

Den gode nyheten i dag er at jeg hadde norsk hovedmåleksamen i dag. Oppgaven jeg valgte handlet om hvordan man kan bruke ord til å nedverdige andre og herskerteknikker. Derfor skrev jeg en søt liten novelle om dette ^^ I morgen er det nynorskeksamen og vi må skrive saktest om det fantastiske temaet ord.

Dette innlegget ble publisert i Skole. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

