Freedom

Da er jeg ferdig med alle tentamener, prøver, tester og ikke minst mine første eksamener (i skriftlig norsk og spansk muntlig). Nå har jeg en hel uke fri før jeg må tilbake på skolen for å ha filmprosjekt. Dagene fram til den ordentlige ferien blir en lek!

Jeg er helt klar for ferien. Jeg har lastet ned need for speed mw og har heroes III, jeg har et tredagerskort på elixia og min kjære bror har kommet hjem! Vi sitter og gamer HoMM III!🙂

Spanskeksamen gikk helt greit. Jeg gjorde en dårligere presentasjon enn jeg vet jeg kan, men jeg fikk fire og det er helt greit. BM- og NNeksamen gikk ganske bra tror jeg. I tillegg har gommen begynt å gjøre mindre vondt og det er kjempe deilig!

Livet mitt begynner å falle litt på plass igjen og sømmene som tidligere holdt på å revne blir reparert. Nå kan jeg snart sette meg ned, puste ut og slappe av. Takk Gud for røkelse, klassisk musikk og stearinlys. (og en søt kjæreste)

Dette innlegget ble publisert i Vår 11 og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

