Jazzdebut

I morgen skal jeg for første gang opptre på en jazzscene! På en liten intim scene på Kampen Bistro skal jeg vise min nyoppdagede jazzstemme. Jeg skal, sammen med to andre, synge jazzbaladen Don’t explain og I won’t grow up fra musikalen Peter Pan. Om dette fanger din interesse: kl 20, søndag 5 juni på Kampen Bistro i Bøgata.

Men det er ikke alt! Jeg skal også spille (gitar og synge) en sang som heter Heavens not enought  av Yoko Kanno på tirsdag (kl 17?) på Grønland kulturstasjon.

Mitt siste oppdrag i nærmeste framtid er på Vitnemålsutdelingen for trinnet mitt  hvor jeg og et par fra trinnet, skal spille Hjerteknuser av Kaizers Orchestra🙂

Hurra for min up and coming sangkariere… eller noe sånt ^^

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Sommer og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

