Full gallopp og ned for telling – Dag 5 og 6 på Hattavare

Dag 5

Lørdag! Vi fikk visst fri! Det er utrolig deilig, spesielt når man våkner opp etter en natt med kaldsvette og hodeverk. Det gikk bedre etter at jeg fikk en paracet av min kjære Elise og la meg neppå en stund. Jeg ble med ned til butikken, noe som en jentetur som innebar flørting med den søte fyren i kassa med peircing i brynet. Vi dro til en liten bukt med en strand og badet i det, noe kjølige, vannet. Vi kjørte båten tilbake og sammen med Hilde ble jeg med Kjersti (mor i huset) for å ri. Åh som jeg har savnet å ri! For dere som ikke vet det var jeg hestejente som liten, men fikk en frykt for hester etter at jeg red på en gård med rampete, slemme hester. Med disse utrolig søte og hyggelige hestene forsvant frykten totalt og jeg galopperte i vei. Det ble en veldig fin dag, til tross for en litt ustabil morgen.

Dag 6

Not so good. Jeg prøvde meg, men kræsja. Jeg har visst ingen energi igjen, noe jeg tror har med å gjøre at jeg bytter om på mineralene og vitaminene i kroppen min. Jeg har en veldig stor ubalanse og den driver jeg, men hjelp av en litt sær naturmedisiner å fikser opp i. Det vil si at hormonene mine jobber på spreng for å fikse opp i ting. Det gjør meg veldig emosjonell, sliten og uten krefter. Åh jeg er så lei av å være sliten! Jeg får kjempedårlig samvittighet ovenfor de andre jentene og for Alf. Jeg skal jo egentlig jobbe seks timer med fysisk arbeid om dagen, men jeg greier ikke annet enn å tasse rundt og ligge i hengekøye. Dårlig timing å si i fra på kropp, bare så du vet det.

Dette innlegget ble publisert i Grønt spa'tak, Happy hour, Natur og Ungdom, Politikk, Reise, Sommer 11 og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

