Dag 7,8,9 og 10 på Grønt spa’tak

En oppsummering av de fire siste dagene er omtrent at jeg har stavret meg rundt, hjupet til her og der, men ikke mye annet. Det er ganske crap å være på en gård for å jobbe og så er du for sliten til å jobbe. Jeg prøvde meg i går og fikk jobbet en del i potetlandet og luket ugress, men det gjorde meg ganske utmattet, så i dag har jeg sittet inne igjen. Hilda dro i går så nå er Elise alene. Den eneste tingen jeg er fornøyd med i dag er at jeg greide å få hestene ut av hagen. Dvs. de hadde brutt opp porten, men jeg fikk styrt dem ut igjen. Med en ponni på 3 år som ikke er innridd føler jeg meg litt flink.

Så til høydepunktet av dagen. Etter middag følte jeg meg litt kvikkere så jeg tok med Rago (gammal hest på ca 25 år) inn i stallen for å strigle han. Når salen var strammet og alt var klart steg jeg opp. Jeg rei innover i skogen med Luna (den lille rampen av en shetlandsponni på 3 år) hakk i hel hele turen. Det ble en veldig fin tur og litt trening for Rago.

Dette innlegget ble publisert i Grønt spa'tak, Natur og Ungdom, Politikk, Reise, Sommer 11, Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Dag 7,8,9 og 10 på Grønt spa’tak

  1. Liss sier:

    Jeg er imponert!! Urban jente som også kan være u-urban (hvis noe heter det!) FLOTT GJORT og helt anderledes ferieuker enn folk flest!

    • secretmoose sier:

      Takk momo. Vi har hatt to veldig fine uker her og lært masse. Med brannsår, blåmerker og mer myggstikk enn fregner drar vi hjem med nye opplevelser og erfaringer i bagasjen.🙂

Legg igjen en kommentar

