Back to the 80’s

Didrik + Tina 4ever. En laiv som tok oss tilbake til det glade 80-tall. Denne laiven handlet om Didrik Bache-Anker fra vestkanten og Tina Larsen fra østkanten som skulle forenes gjennom et giftemål. Min rolle var 19 år gammle Birgitte Withdsteen venninne av brudgommens søster.  Jeg kom sammen med min bror Benjamin og min mor som var mer opptatt av business og crack enn av oss. Av tre venninner var jeg femte vogna på hjulet, noe som egentlig passet meg ganske dårlig.

Ettersom laiven utviklet seg ble jeg mer og mer dopa av det min mor gav meg. For meg var dette en ny opplevelse jeg ikke har erfart på laiv fram til nå. Jeg ble veldig paranoid, rastløs og voldelig og dette skapte flere scener. Jeg har litt delte følelser  om det egentlig. På en måte var det ganske gøy å spille på, men det tok opp veldig mye av spillet.

Det aller beste med kvelden ble nesten vorspielet. Selvom laiven var bra hadde jeg en feel-bad rolle som gjorde meg mer deppa enn den vanlige laiv-rusen jeg pleier å få etter laiv. Vorspielet derimot, var så feel-good   man kan få det. Ekstremt gosd stemning og bra folk. Så bra at vi nesten ikke rakk Afterlaiven. Cudos Frederik!🙂

Dette innlegget ble publisert i Bildeinnlegg, Laiv og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

