Kortstokkhierarki

Nu er det dags for lajv. Men ikke hvilken som helst laiv. Min egen laiv! Jeg starter i det små med en endags-laiv. Konseptet er en tiendeklassefest, hvor så og si alle spiller tenåringer. Jeg var nettopp en slik en selv og så veldig tydelig hvordan hierarkiet utspilte seg. Dette har jeg overført til roller og relasjoner sammen med de to fantastiske damene Trine Lise og Frida Sofie.

Jeg gleder meg så sykt til festen på lørdag! Synes det er så sinnsykt fett at det er JEG som har den aller første skikkelige alenefesten. Klassefesten, en laiv om å være tenåring. Om å passe inn. Om å kjenne sin rolle i hierarkiet.

Klassefesten er et hverdagsdrama fra 2012. Det er 10. klasse, og alle vet hvem de er og hvilken posisjon de har, og fremfor alt; hvem de vil være og hva de streber etter. Tanken er å spille tenåringer av i dag, men ta gjerne med deg angsten, gledene og hormonene fra da du var 15. Enten det er 5, 15 eller 25 år siden.

Laiven er nå åpnet for interessemeldinger! gå til laivfabrikken.no for å melde deg på!

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Laiv og merket med , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

