The White Deer

Jeg ble nylig introdusert til kunstneren «The White Deer». Jeg synes kunsten er enkel, men veldig uttrykksfullt og et par av bildene snakker rett til meg. Her er mine utvalgte som jeg falt spesielt for.

Det er ett eller annet jeg kjenner meg igjen i i dette bildet. Derfor liker jeg det veldig godt. Dette er en av bildene jeg skal ha på veggen min i det store huset med glasskuppelen.

Dette er av samme type. Jeg synes det kanskje er penere, men jeg liker det ikke like godt som det forrige. Det andre treffer meg bedre.

De neste bildene er tristere men fortsatt så vakre. Jeg føler meg ofte som hovedpersonen i dette bildet, hvertfall nå i det siste.

Utrolig vakkert.Jeg liker hvordan dette utstråler streben etter perfeksjon. Her kjenner jeg meg også igjen.

Dette synes jeg rett og slett er veldig snodig og vakkert. Kan ikke helt forstå det, men det gjør ikke noe, det er fint.

Dette innlegget ble publisert i Bildeinnlegg og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til The White Deer

  1. Andrea Nornes sier:

    Utrolig nydelig!

  2. Elise sier:

    Det siste bildet tolker jeg som at man ikke er mester over sine egne tanker og handlinger, at man føler at noen andre styrer deg som en marionette.

Legg igjen en kommentar

