J. Edgar

J. Edgar Hoover var mannen som startet opp FBI og var ledende sjef i over førti år. Nylig kom det ut en film om livet hans og det har jeg sett. I hovedrollen ser vi Leonardo DiCaprio som J. E. Hoover og hans nærmeste kompanjong Mr. Tolson blir spilt av Armie Hammer. I tillegg får vi et glimt av Ed Westwick (Mr Chuck Bass him self).

Jeg vil ikke spoile filmen for jeg synes absolutt AKKURAT du burde se den. Jeg gråt over halve filmen og likete den veldig godt. Jeg vil si at temaene er undertrykket homofili, vennskap og starten på FBI. Gode kostymer og sminke, gode skuespillere, god film.

Dette innlegget ble publisert i Happy hour og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

