Marilyn

Er den vakreste kvinnen jeg vet om som som noen gang har levd. Rett og sledd. Ja Leighton Meester er kanskje stilikonet mitt, men hun kan fortsatt ikke måle seg mot Frøken Monroe.

For ikke så lenge siden så jeg «Some like it hot», en fantastisk film med både transer, homofilitet og Marilyn. Da kom jeg på mitt tidligere idol som jeg hadde lagt på hylla for en stund. Jeg skjønner ikke helt hvor verden har gått som synes dette:

Image

Er mye vakrere enn dette:

Image

Dette er forøvrig mitt yndlingsbilde av Marilyn. Hun er rett og slett perfekt på dette bildet.

For å feire vakre kvinner, min nyvunnede selvtillit og Marilyn gjør jeg dette til et bildeinnlegg. Enjoy🙂

Image

Image

Fra some like it hot. Denne kjolen er helt ubeskrivelig sexy.

Image

Derfor er det et bilde til av den.

Image

Fra samme film. Også en fantastisk kjole.

Denne helgen skal forresten bli «My weekend as Marilyn». Det kommer nok oppdateringer om den ettehvert også.

Dette innlegget ble publisert i Bildeinnlegg, Happy hour, Randomness og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Marilyn

  1. Elise sier:

    Savner en oppdatering, jeg. Blogg mer!!! Er så vanskelig å stalke deg.

Legg igjen en kommentar

