Påskekylling

Mmmmmh, ferieee. Så deilig!

Hittil har det så og si ikke skjedd en dritt, mne jeg har det utrolig bra! Jeg er i Arendal sammen med min kjære og vi hadde hele helgen sammen. Den ble avslappet og vi koste og daffet stort sett hele dagen. Heldigvis gikk også tur med bestekompisen hans på Hove og senere med moren hans på Bjelland. Det var veldig fint. Dessuten var vi hos (tidligere nevnt) kompisen hans og så «The one-eyed monster» som er helt idiotisk og dårlig, men jeg ble som vanlig livredd! Så mye for tøffe Tyra😦 Mens min elskede lagde mat snakket jeg og kompisen hans veldig bra og det ble rett og slett en flott kveld🙂

Nå som det er ukedager må Nebo jobbe og jeg sitter alene som en forlatt påskekylling. Vel, det er ikke sant at jeg er helt alene i huset, faren hans er i under etgjen men det betyr bare at jeg ikke tørr å gå ned dit. Mip.

Etter jobb i går hjalp jeg til på fritidsklubben de driver. Det er et kjempebra tiltak. Det er et kult sted, sammtidig som de lage et trygt miljø for ungene😉 I dag skal jeg møte bf nr 2 som jeg har hørt masse om, men aldri møtt. Det blir fint.

På onsdag kjører vi til en hytte i Asker for å være med familien min og feire at Tord blir 22! (Shit han er jo nesten voksen.) Nebojsa blir der til lørdag, mens jeg er der resten av påsken. Alt i alt en fin påske.

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Reise, Vår og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Påskekylling

  1. Elise sier:

    Jaaaa! Det er sånne ting jeg liker å lese når vi ikke prates så ofte🙂 Jeg er så glad på dine vegne, og du får hilse Tord! Håper du koser deg masse❤

  2. Mari sier:

    Er det Tromøy fritidsklubb du har begynt å frekventere? ( Den som ligger på Roligheden skole?)
    Jeg gleder meg til virkelig til å plutselig gå rett på deg på Bjellandstrand, i Hoveskauen eller på selveste Rimi Kongshavn😉 Hilsen utflytta tromøygeit ( Mari😉 …som har vært på favorittøya i ferien også) Nyt siste feriedag!

Legg igjen en kommentar

