Flinke-Tyra

Denne helgen er jeg vært flink.

Ikke fordi jeg har gjort lekser, trent eller ryddet, men rett og slett fordi jeg slapper av. Jeg slapper ikke bare av i kroppen, men også i sindet. Jeg fikk tilbud om å dra på landsmøtet til Skeiv Ungdom, men sp var jeg superflink takket pent nei. Ganske stolt. Så her er min oppskrift på en ro-til-sinds-lørdag:

Jeg sov lenge i dag og våknet av meg selv rundt ti. Pappa kom med forkost på senga, mens jeg så på nyeste episode av Glee. (Er det rart jeg er lad i han?) Jeg og pappa daffet hjemme helt til lunsj-tid. Da lagde han omelett og te. Etter det tok jeg en lang dusj, kledde på meg og sminket meg.
I dag hadde vi bare en avtale og det var å dra og handle klær. Så vi dro til StorO Senteret. Vi kjøpte mange nye kler til meg (som han betalet for😀 k9s) og han kjpøte seg en veldig fin blazer. Flink pappa!
Litt før middagstid ringte han dama si og vi avtalte middag på Mogador. Jeg og pappa gikk en tur på Løkka (for dere ikke-osloinger er det Grüner-løkka). Vi ramlet innom Aku Aku der det var live hawaii-rockabilly-band som spilte. Veldig kult. Jeg møtte også Mari der (min burlesque-lærer) og det starter endelig nye burlesque-kurs! Woop!
På Mogador spiste vi fantastisk god tapas med et gulerot kake stykke (som det stod på menyen -.-)  på delig og drakk kaffe. Vi satt og skravlet til sent og det var utrolig koselig rett og slett.

I morgen blir det en løpetur og kanskje en gåtur med Anne-Grethe og pappa. Helst vil jeg på cafe med noen og spankulere med mine nye gevanter. Det var bare å finne en cafe-partner da. Og har cafeer oppe på søndager?

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Vår og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Flinke-Tyra

  1. Elise sier:

    HEI TYRA. COCOA ER ÅPENT I MORGEN. FUUUS

  2. Elise sier:

    Og herregud, så stolt jeg er av deg! Å slappe av er en kunst.

Legg igjen en kommentar

