Alle andre

Når var sist du ikke tenkte på hva alle andre sier og tenker? For min del; veldig lengesiden. Det blir veldig slitsomt i lengden, spessielt siden du mest sannsynelig ikke føler at du er sånn som alle andre synes du bør være. Enten så er du ikke tynn nok eller så har du for lite former. Kanskje er du for høy, eller snakker for høyt. Ikke minst om du snakker for lavt. Det er jo mange grunner til t vi er som vi er og det er ikke noe feil med det. Det er hoved kunnskapen jeg lærer meg når jeg går på burlesque-kurs. Det er ikke noe feil med deg selvom du er rar, tjukk, høy, tynn, lav, dum, smart whatever. La det disse eller skrangle! Så lenge du gjør det fullt ut. Jeg vil bli komfortabel i min egen kropp og jeg er ikke alene. Derfor: slutt å tenk på alle andre og slutt å bare fokusere på deg selv. Kanskje åpner det seg en ny verden?

 

 

Dette innlegget ble publisert i Politikk, Randomness, Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Alle andre

  1. Celina Stamper sier:

    Jeg bryr meg iallefall ikke om hva andre sier: )

Legg igjen en kommentar

