LoL

Ja dere, da har jeg blitt gamer. Og jeg er sykt stolt av det! Jeg har begynt å spille et online-spill som heter League og Legens. Ja, jeg har spilt andre spill før sånn som Heroes og Might an Magic III, the Sims 2, Need for Speed MW, Battlefield 1942, Age of Empires, Age of Wonders, Mulle Mekk osv (Ja, det var en skryteliste), men det som får meg til å påstå at det akkurat er nå jeg har litt gamer er fordi det er det første online-spille jeg har spilt på ordentlig. Med ordentlig mener jeg at jeg har blitt ganske godt i det!😀

League of Legends eller LoL går ut på at du velger en «summoner» som er deg og så skal du ødelegge fiendens base. Med deg har du fire andre summoners og masse «minions» som «spawner» med gjevne mellomrom. De forskjellige type summoners har forskjellige oppgaver. Du har tank, carry, ranger, jungler, support, roamer osv. Jeg liker best å være ranged carry og squishy som faen. Dvs at jeg løper frem, skyter, løper bort osv. Det er kjempegøy!

Min kkarakter er Teemo som oftest, men liker også Ahri og Caitlyn. Desverre er de sistnevnte dyre, slik at jeg bare kan spille de når de er gratis å spille (en uke av gangen med random karakterer). Teemo er supersøt, supertøff og superlodden. Hurra😀Image

Captn’ Teemo on duty!

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Randomness og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

