Klassefesten oppdatering

Nå skal forresten min aller første laiv-produksjon settes opp i både Trondheim og Sverige! Jeg har blitt spurt av laivfabrikkene de har der etter oppsettningen i Oslo og på laivseminaret Prolog i Sverige. Jeg føler at jeg har laget noe vellykket som appelerer til mange og det er en veldig god følelse. Da får jeg/vi muligheten til å reise andre steder og se hvordan et nytt publikum reagerer og handler i vårt lille hierarki og nett av intriger. Trondheim er først i enten oktober eller november mens vi/jeg drar til Sverige rundt januar en gang.

Jeg gleder meg masse og er veldig stolt!😀

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Laiv og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Klassefesten oppdatering

  1. Karete sier:

    Jeg gleder meg kjempemasse til å laive med deg i Trondheim!😀

Legg igjen en kommentar

