Overraskelse!

Åååh!

Jeg elsker overraskelser. Spesielt den jeg fikk i går! Jeg og mamma dro ut på en liten joggetur rundt Tøyenparken. Mamma maste fælt for at vi skulle komme oss ut så fort som mlig og da vi var i bakgården vår skjønte jeg hvorfor. «Hæ? Han der lignet mistenkelig mye på Nebojsa?» tenkte jeg. Da han snudde seg kunne jeg ikke annet en å løpe mot han og hoppe i armene hans. Min kjære kom på overraskelsesbesøk!
Egentlig er han på forkurs til flygelederskole i USA, men siden forkurset er på Røyken som bare ligger en times tid unna kom han for å besøke meg. Så deilig!
Du lurer sikker på hvorfor dette er så big deal, forkurset varer torss alt bare to uker. Jo, det er fordi han til vanlig bo i Arendal som er 4 timer unna Oslo. Noe som er dritt fordi vi da ikke kan se hverandre så mye som vi egentlig vil. Da kan du jo tenke deg hvor surrealistisk det var.
Tidligere i kveld dro han meg 6-toget tilbake til Røyken og nå ser jeg han ikke igjen før tirsdag om to uker. Da er han her en uke og så drar han til Amerika. Jeg er stolt av han og glad på hans vegne men det blir veldig trist. Enn så lenge; Hurra for overaskelser😀

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Høst og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

