1905 – Hedda Kristiansen

I sommer var jeg på en kjempekul laiv som het Norges Dæmring. Det var min første skikkelige historiske laiv (Unntagen 1942 da jeg var 4 år) og jeg trivdes veldig godt med det. Der spilte jeg den frekke adelspiken Maren Lidgaard og historien min ente med at jeg giftet meg med en Arenfeldt og stakk av til Danmark.Denne laiven var satt i 1829 med tema unionen.

Nå lager de samme fantastiske arragørene neste laiv; 1905. Den tar utgangspunkt i etterkommerne fra Norges Dæmring så både Arenfeldt og Middelfart er representert. Jeg skal denne gangen være den talenfulle stuepiken Hedda Kristiansen. Jeg gleder meg veldig til å utvikle rollen og jeg tror laiven blir en stor suksess😀

Hurra for eskapisme!

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Høst, Laiv og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

