Meningen med livet?

I livet mitt nå er det tre ting jeg gleder meg til. 1: Klassefesten-oppsettningene, 2: at min kjære kommer hjem til jul, 3: at min kjære kommer tilbake i juni-ish.

Det er ikke snakk om at dette er de store tingene jeg gleder meg til, det er de eneste tingene jeg gleder meg til. Ja, det finnes selfølgelig andre ting som kommer til å gjøre meg glad, men jeg ser ikke frem til det. Så jeg har i det siste gått rundt med ganske store tanker svirrende rundt i hode. Det er ikke rart jeg får hodepine og blir sliten.
Jeg er klar over a jeg er bortskjemt. Noen har ingenting de gleder seg til. Det gjør det ikke noe lettere av den grunn.

Ignorance is bliss som de sier. Jeg skulle ønske jeg var dum og lykkelig.

Dette innlegget ble publisert i Høst og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

