Gamle minner

Det var en periode jeg hadde med meg kameraet mitt (Nikon D-60) over alt og jeg og min gode venninne Elise dro også ut og hadde små «photoshoots». Jeg satt og så gjennom noen av disse bildene og fant dette:

Jeg synes arten bak er utrolig kul selvom bildet av meg kunne vært bedre, så alt i alt blir det et ganske fett bilde. Jeg liker litt forandringer så foreløbig blir dette headeren min. Dessuten passer taggingen veldig bra med bakgrunnen. Hm, vi prøver. Hva synes du?

Dette innlegget ble publisert i Bildeinnlegg, Randomness og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

