Klassefesten – del IV

Da var klassefesten i Oslo ferdig for denne gang. Med full laiv og drama på topp ble dette den beste gjennomføringen så langt. Nå vender vi snutene mot Trondheim for mer intriger!

Jeg tror det kan bli gøy å få trønderne til å bitche litt og jeg gleder meg til å se resultatet av fjerde oppsettningen av det lille barnet mitt. Jeg er rimelig stolt over at min aller første laiv-kreasjon er blitt spilt så mange ganger. Hurra hurra!

Noen få bilder fra lørdagens oppsettning:

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Høst, Laiv og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

