Forhold og sånt

Nebojsa og jeg har snart vært sammen ett år. Det er det lengste forholdet jeg har vært i og det går veldig fint (helt fantastisk faktisk). Men det er ganske vanskelig fordi han studerer i Amerika. Han skal bare være der i 9 måneder, men det er lenge for meg som er igjen i Norge. Det blir jo noe helt annet når man havner i en annen del av verden med en annen hverdag. Alt er så mye mer spennende og tiden går fortere. Her hjemme er hver dag en evighet. Jeg drar meg gjennom uke etter uke med øynene fiksert på premien: Han kommer hjem til jul❤

Dette innlegget ble publisert i Høst og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

