Kaffe og Tyrkia (since when?)

For ca to uker siden fant mamma ut at hele familien (dvs mamma, min kjære bror, meg og Christian) burde dra på ferie! Siden hun hadde en ekstra ferieuke hun ikke hadde brukt i år og resten av oss ikke har noe vi særlig er bundet til passet en avslappende ferie-ferie perfekt! Vi kan virkelig trenge en uke borte fra alt, uten datamaskinene våre og kutte oss vekk fra verden for en ukes tid.
Så da gikk hun på noe som heter Groupon (et sted for pakke-dealer) og fant en kjempebillig reisepakke til Tyrkia. Så i morgen drar vi alle sammen dit. Vi fant ut at det var et lite problem dog. Jeg driver jo med et kulturprojekt i Hviterussland og vi skal tilbake dit nærmere jul. Derfor måtte vi søke visum så fort som mulig. Lang historie kort: passet mitt er på den hvitrussiske ambasaden i Riga og jeg reiser altså i morgen.
Takk gud for reisevandte foreldre som dro meg ned på politistasjonen i dag morges og skaffet et nødpass.
Men! Altså det var egentlig ikke det jeg hadde tenkt å snakke om. Jeg ville promotere den lille cafeen jeg sitter på nå. Jeg var på min daglige promenade som i dag gikk over Kampen og plutselig trengte jeg desperat et toalett. Til min forskrekkelse hadde ikke Kampen Bistro åpnet enda og jeg så meg rundt i fortvilelse. Heldigvis snublet jeg over en søt, liten cafe litt lenger bort i gata. Lille Kampen, som den heter, er min nye stamcafe tror jeg.

Så uansett, ønsk meg god tur!😀

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

