Mat i hus

Om du er venn med meg på facebook har du definitvt fått med deg at jeg har begynt på folkehøyskole i Kungälv, Sverige. Det er første gang jeg bor for meg selv og det føles godt.

Folkehøyskolen ligger oppå et berg rett over Kungälv (som ligger 30 min fra Göteborg). Det betyr at det tar litt tid og krefter å komme seg fram og tilbake fra Kungälv-sentrum. Jeg bor altså på internate her og derfor har jeg ikke fått kjøpt mat før i dag selv om jeg kom tidlig i går. Jeg har merket at jeg har savnet mellommåltidene, men har ikke kunnet gjort noe med det fordi jeg ikke har noe mat. Helt til nå. Jeg har fått mat i hus😀 Og av maten har jeg lag is. Fo sho. (Her er også rommet mitt forresten😀 )

 

Dette innlegget ble publisert i Bildeinnlegg, Happy hour, Kulde, Reise, Skole og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Mat i hus

  1. Frida sier:

    ÅååÅååååÅ!!! Så koselig det ser ut^^ Masse lykke til, og håper dette året blir knaseknæsh!!❤ Hva slags skole er det egentlig?🙂

Legg igjen en kommentar

